منو تو
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 

 



 

 

 

من مي خوام از تو چشات

غربت شبها رو ببينم

من مي خوام از رو لبات

سرخي گلها رو بچينم

من مي خوام با دل خستم

غم و از دلت برونم

من مي خوام که تا هميشه

تا ابد با تو بمونم

من مي خوام عطر صداتو

به يه باغ گل ببخشم

من مي خوام مثل ستاره

توي شبهات بدرخشم

من مي خوام يه فصل تازه

واسه تو هديه بيارم

من مي خوام شوق بهارو

به خزونت بسپارم

من مي خوام حرمت عشقو

از پرنده ها بپرسم

من مي خوام رو قله عشق

با تو از هيچي نترسم



نظرات شما عزیزان:

مری جوووون
ساعت20:22---7 مهر 1391
شلام جیجل مری شطولی؟من که خیلی خشته امولیعچقمودیدم خشتگیم دررفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:18 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme